پایان هفته دوم لیگ برتر تیراندازی/ نجمه خدمتی چهارم شد

پایان هفته دوم لیگ برتر تیراندازی/ نجمه خدمتی چهارم شد

زمان انتشار : 2022/09/04 - 07:12

هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه زنان امروز جمعه برگزار شد.

پایگاه خبری موج نو نیوز به نقل از ایسنا، هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه زنان امروز(جمعه ۱۱ شهریورماه) در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در هفته دوم لیگ برتر تپانچه زنان که به میزبانی آتبین برگزار شد، هیات البرز برابر فولاد هرمزگان شکست خورد، هیات کرمان، هیات فارس را از پیش رو برداشت، آتبین و شهید زین الدین قم نیز به ترتیب مقابل هیات مازندران و مقاومت به برتری دست یافتند.

در فینال انفرادی این هفته از لیگ برتر تپانچه، هانیه رستمیان از هیات مازندران برابر لعیا محمدی از شهید زین الدین قم در یک دیدار نزدیک و پایاپای با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و محمدی دوم شد. مهسا نیک‌نفس از هیات کرمان سوم شد و سامیه یاسی از فولاد هرمزگان در رده چهارم ایستاد.

*نفرات اول تا هشتم فینال هفته دوم لیگ برتر تپانچه زنان:
هانیه رستمیان، لعیا محمدی، مهسا نیک نفس، ثمیه یاسی، گلنوش سبقت الهی، ندا خجسته، مینا قربانی و سارا میرابی اول تا هشتم شدند.

*رده‌بندی تیم‌های تپانچه در پایان هفته دوم لیگ برتر تپانچه زنان:
شهید زین الدین قم ۱۰ امتیاز
فولاد هرمزگان ۱۰ امتیاز
آتبین ۶ امتیاز
هیات کرمان ۶ امتیاز
هیات مازندران ۶ امتیاز
مقاومت ۲ امتیاز 
هیات البرز ۱ امتیاز
هیات فارس ۱ امتیاز

*قهرمانی کرم‌زاده در هفته دوم لیگ برتر تفنگ زنان

در هفته دوم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی برلیان، دانشگاه آزاد و دریاچه ارومیه به ترتیب برابر تیم‌های شهید زین الدین قم و تیگرا به برتری رسیدند، برلیان ۲۲ نیز از سد مقاومت گذشت و فولاد مبارکه سپاهان برابر نیروی زمینی ارتش پیروز شد.

در فینال تفنگ زنان آرمینا صادقیان از سپاهان و فاطمه کرم‌زاده از دانشگاه آزاد برابر هم قرار گرفتند که در پایان کرم‌زاده با نتیجه ۱۶ بر ۶ به پیروزی رسید و در رده نخست ایستاد. آرمینا صادقیان از سپاهان و حسنا توتونچی از دانشگاه آزاد نیز دوم و سوم شدند. نجمه خدمتی دیگر تیرانداز تیم سپاهان نیز چهارم شد.

*نفرات اول تا هشتم فینال هفته دوم لیگ برتر تفنگ زنان:

فاطمه کرم‌زاده، آرمینا صادقیان، حسنا توتونچی، نجمه خدمتی، مهدیه عباسی‌فر، فاطمه امینی، نورا کسری، فرشته قدرتی اول تا هشتم شدند. 

در این هفته الهه احمدی عضو تیم ملی تفنگ در رده نهم مقدماتی ایستاد و به فینال نرسید.

در هفته اول لیگ تفنگ و تپانچه الهه احمدی در رده پنجم و نجمه خدمتی در رده هفتم قرار گرفته بودند. هم‌چنین گلنوش سبقت‌اللهی دوم و هانیه رستمیان سوم شده بودند. 

*رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته دوم تفنگ:
دانشگاه آزاد ۱۰ امتیاز
فولاد مبارکه سپاهان ۱۰ امتیاز
برلیان ۱۰ امتیاز
نیروی زمینی ارتش ۶ امتیاز
دریاچه ارومیه ۶ امتیاز
شهید زین الدین قم ۲ امتیاز
مقاومت ۲ امتیاز
تیگرا ۲ امتیاز


گفتنی است هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه به نام شهیده زینب کمائی نامگذاری شد. زینب کمائی در چهارده سالگی و در سال ۱۳۶۱ توسط منافقین کوردل به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسید و در اصفهان به خاک سپرده شد. 

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*