مسی قهرمانی در کوپا آمریکا را به ۴۵ میلیون آرژانتینی و مارادونا تقدیم کرد.

مسی قهرمانی در کوپا آمریکا را به ۴۵ میلیون آرژانتینی و مارادونا تقدیم کرد.

زمان انتشار : 2021/05/12 - 12:15

این ابر ستاره که برنده شش توپ طلاست از اولین موفقیت بین المللی بزرگ خود با تیم ملی کشورش بسیار خوشحال است.

پایگاه خبری موج نو نیوز:لیونل مسی یک قهرمانی احساسی را در کوپا آمریکا کسب کرد و آنرا به ۴۵ ملیون آرژانتینی و مارادونا “هر کجا که هست” تقدیم کرد.

این ابرستاره شش بار برنده توپ طلا شده و رکوردها و افتخارات بیشماری را در سطح باشگاهی با بارسلونا بدست آورده است ، سرانجام  طعم افتخارات قاره ای را با کشورش چشید.

ابر ستاره ۳۴ ساله ، در شرایطی که بازیکنان نیوکمپ قصد دارند قرارداد جدیدی را امضا کنند ، یک بازیکن آزاد به حساب می آید . در حال حاضر در یک افتخار به یاد ماندنی به سر می برد و امیدوار است باعث افتخار هموطنانش شود.

مسی پس از کمک به آرژانتین در جریان پیروزی یک بر صفر مقابل برزیل در ماراکانا ، در پستی اینستاگرامی نوشت: “این کوپا آمریکا باورنکردنی بود.

وی ادامه داد:ما می دانیم که هنوز هم می توانیم خیلی چیزها را بهبود بخشیم ، اما حقیقت این است که بچه ها همه چیز را به ما دادند و من نمی توانم بیشتر از این خوش شانس باشم که کاپیتان این گروه دیدنی باشم.

من می خواهم این موفقیت را به خانواده ام تقدیم کنم ، که همیشه به من قدرت پیشروی دادند ، به دوستانم که خیلی دوستشان دارم ، به همه افرادی که به ما اعتقاد دارند و بیشتر از همه به ۴۵ میلیون آرژانتینی که دوران سختی با این ویروس تحمل کرده اند، به ویژه آنهایی که شخصاً گرفتار آن شده اند.

این افتخار برای همه مردم و البته برای دیه گو است ، که مطمئناً از هر کجا که هست ما را حمایت می کند.

برای ادامه دادن به جشن باید مراقبت از خود را ادامه دهیم.

فراموش نکنیم که هنوز راه زیادی برای بازگشت به حالت عادی باقی مانده است و امیدوارم بتوانیم از این شادی استفاده کرده و کمی قدرت را برای مبارزه با ویروس به دست آوریم. محمدرضا محمدی(یاشار):مترجم و خبرنگار ورزشی

Jul 12, 2021 21تیر ۱۴۰۰

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*