هشدار دادستان کرج به سارقان حرفه ای و مسلح

هشدار دادستان کرج به سارقان حرفه ای و مسلح

زمان انتشار : 2020/10/09 - 02:22

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ضمن هشدار به سارقان حرفه ای و مسلح عنوان کرد: دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی به شدت با اراذل و اوباش و سارقان حرفه ای و خشن برخورد خواهد کرد.

حسن مددی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این سارقان بدانند که از این به بعد تمام آنها و کسانی که با قمه و سلاح سرد و گرم به جان و مال مردم تجاوز می کنند، هیچ چشم پوشی نخواهد شد.
وی خطاب به سارقان گفت:اگر نیاز باشد تا محاربه و اعدام شان نیز پیش خواهیم رفت، حواس شان را جمع کنند، که اگر بخواهند با گرفتن سلاح گرم و سرد جان، مال و امنیت مردم را به هم بریزند و مردم را بترسانید به سمت محاربه رفته اند.
مددی گفت: دستگاه قضایی تحمل نخواهد کرد که این قبیل افرادی مانند سارقان جرات و جسارت پیدا کنند که با قمه و اسلحه سرد و گرم جان و مال مردم را به خطر بیاندازند، بدانند که دستگاه قضایی و دادستانی پای این قضیه ایستاده و به شدت و حدت با همکاری نیروی انتظامی با این قبیل افراد برخورد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مردم باید امنیت، آرامش و آسایش داشته باشند افزود: جزای به خطر انداختن امنیت مردم به خطر انداختن جان سارقان است و دستگاه قضا در این خصوص هیچ گونه تعارفی ندارد.
مددی گفت: به سارقان حرفه ای، کسانی که رفتارهای خشن دارند و افرادی که اراذل و اوباش هستد به تمام اینها در استان هشدار می دهیم که دستگاه قضایی از این به بعد با همکاری نیروی انتظامی به شدت با آنها طبق قانون برخورد و هیچ حد و مرزی برای مقابله با این افراد نخواهیم داشت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: حالا بروند سرقت و امنیت مردم را به خطر بیاندازند بدانند که امنیت تک به تک آنها را به خطر خواهیم انداخت.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*