“آقای حاجی میرزایی ! با تبعیض در احکام و بخشنامه‌های دستوری، بیش از این معلمان را در مقابل خود قرار ندهید ! “

“آقای حاجی میرزایی ! با تبعیض در احکام و بخشنامه‌های دستوری، بیش از این معلمان را در مقابل خود قرار ندهید ! “

زمان انتشار : 2020/04/01 - 15:46

وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات در شبکه های خارجی توئیت می کنند و پیام می دهند ؛ اما از معلمان می خواهند از پیام رسان های داخلی استفاده کنند ! رضوان آخانی/ دبیر آموزش و پرورش

توئیت وزیر آموزش و پرورش و الزام و اجبار معلمان به استفاده از پیام رسان های داخلی

  موج نو نیوز : مقام عالی وزارت آموزش و پرورش با گوشی آیفون که ضریب امنیت بیشتری نسبت به بقیه گوشی‌های همراه دارد؛ در شبکه مجازی فیلتر شده خارجی؛ توئیت می‌کنند که معلمان با استفاده از پیام رسان‌های داخلی در روزهای قرنطینه به امر آموزش ادامه دهند و هر روز همکاران ایشان در حوزه‌های ستادی، بخشنامه صادر می‌کنند که معلمان ملزم به استفاده از پیام رسان‌های داخلی هستند.

آقای وزیر؛ این سوال را از  جناب عالی دارم که حتی در امنیت و حریم خصوصی، معلمان با شما تفاوت دارند؟

جناب حاجی میرزایی 

به جای صدور بخشنامه به معلمان که فقط نقش پیاده نظام در آموزش را دارند؛ بررسی کنید که چرا علیرغم صرف بودجه های کلان، در هوشمند سازی مدارس، آموزش و پرورش یک lms فارسی جهت آموزش مجازی  ندارد؟

آیا وقت آن نرسیده تخصص و کارایی نیروهای ستادی و وزارتخانه را بررسی و به دنبال جذب نیروهای توانمند باشید و سپس صدور احکام جدید برای حوزه‌های ستادی و اداری را دستور دهید. ؟

آقای وزیر 

معلمان واقف هستند که پیام رسان‌ها، کاربرد آموزش مجازی ندارند ولی در شرایط حاضر، خودشان پیش قدم شدند تا از امکانات موجود، چه از طریق پیام رسان‌های داخلی و چه خارجی به تدریس خود ادامه دهند.

ای کاش برای همیشه این دیوار بین معلمان و حوزه‌های ستادی برداشته می‌شد و معلمان را جزو بدنه آموزش و پرورش و کارکنان دولت محسوب می‌کردند.

ای کاش برای همیشه بخشنامه‌های دستوری و تهدیدی کنار گذاشته می‌شدند و از پتانسیل معلمان در اعتلای آموزش و پرورش کشور، استفاده می‌شد.

توئیت وزیر آموزش و پرورش و الزام و اجبار معلمان به استفاده از پیام رسان های داخلی

کاش غم‌های بزرگ به قدم‌های بزرگ تبدیل شوند.

وزیر محترم آموزش و پروش با تبعیض در احکام و بخشنامه‌های دستوری، بیش از این معلمان را در مقابل خود قرار ندهید !

معلمان همیشه یار، یاور کشور و مردم، در تمام بحران‌ها و شرایط خاص بودند و در این شرایط نیز در کنار کادر درمانی (پزشکان ، پرستاران و نیروهای خدماتی) که جان فشانی می‌کنند؛ به وظیفه خود در امر آموزش می‌پردازند.

 آقای وزیر به معلمان اعتماد کنید و آنان را در این روزهای سخت دریابید.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*