سوارز: نه از انتقاد فرار می‌کنم و نه تسلیم می‌شوم

سوارز: نه از انتقاد فرار می‌کنم و نه تسلیم می‌شوم

زمان انتشار : 2021/09/22 - 09:07

مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید تاکید کرد باید بهتر و بهتر شویم چرا که لالیگا به تازگی شروع شده است و کار سختی برای قهرمانی داریم.

پایگاه خبری موج نو نیوز به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید در بازی با ختافه یک گل عقب بود اما سوارز با دو گلی که در دقیقه ۷۸و وقت تلف شده به ثمر رساند باعث شد تا تیم پیروزی ارزشمندی را به دست آورد تا اتلتیکو پس از دو تساوی، به برتری برسد.

سوارز بعد از بازی گفت: هر ستاره و بازیکن بزرگی باید با انتقادها خود را سازگار دهد و من هم استثنا نیستم. می‌دانم که انتقادهای زیادی وجود دارد اما این انتقادها باعث نمی‌شود تا تسلیم شوم بلکه خود را با هر شرایطی سازگار می‌کنم. من به انتقادها توجه نمی‌کنم.

او ادامه داد: نه از انتقاد فرار می‌کنم و نه تسلیم می‌شوم بلکه تنها به بهتر بودن و تلاش بیشتر فکر می‌کنم. بسیار خوشحالم که در این دیدار به تیم کمک کردم تا به پیروزی دست پیدا کند. باید بهتر و بهتر شویم. این سه امتیاز باعث می‌شود تا ادامه لیگ را با روحیه بهتری دنبال کنیم.

این بازیکن در پایان گفت: هنوز تیم نیاز به بهتر شدن دارد. اشتباهاتی داریم که باید حل شوند. باید بهتر و بهتر شویم چرا که لالیگا به تازگی شروع شده است و کار سختی برای قهرمانی داریم.

محمدرضا محمدی ( یاشار ) مترجم وخبرنگار ورزشی

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*