از اصرار بر بهره گیری از روش‌های نفرت‌انگیز خودداری شود

از اصرار بر بهره گیری از روش‌های نفرت‌انگیز خودداری شود

زمان انتشار : 2023/04/21 - 23:50

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پیشنهاد می‌شود از اصرار بر بهره گیری از شیوه‌ها و روش‌هایی که موجب نفرت و افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت می‌شود، خودداری گردد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: فعالیت چندین ساله گشت ارشاد نه تنها از میزان بدحجابی در جامعه نکاست بلکه موجب واکنش شدید و گسترش کم حجابی در بین برخی از خانم‌ها شد. هم‌اکنون نیز متاسفانه دوباره وظیفه برخورد با این معضل اجتماعی برعهده پلیس واگذار شده است تا با روش‌های جدید بتواند آن را مهار کند.

این روزنامه در ادامه نوشت: طبیعی است که نوع پوشش و حجاب یک مسئله اجتماعی و یک موضوع اخلاقی است که با وظایف انتظامی و امنیتی فاصله بسیار دارد و ساختار نیروی انتظامی برای روبرو شدن با آن مناسب نیست؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود از اصرار بر بهره گیری از شیوه‌ها و روش‌هایی که موجب نفرت و افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت می‌شود، خودداری گردد.

در مقابل :کیهان خطاب به «مسئولان»: از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی «نترسید»

کیهان نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!

روزنامه کیهان در مطلبی مدعی شد که رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب مسئولان را از عواقب مقابله با بی‌حجابی می‌ترسانند در حالی که نباید ترسید و قاطبه مردم مقاومتی در برابر پیاده‌سازی احکام الهی ندارند.

کیهان نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) از طرفی مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!منبع فرارو

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*