جمع‌آوری بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر در شوش

جمع‌آوری بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر در شوش

زمان انتشار : 2023/01/30 - 13:08

شهردار منطقه ۱۵ از تخریب ملک سه طبقه رها شده ناایمن در شوش که تبدیل به بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر شده بود، خبر داد.

ایسنا: شهردار منطقه ۱۵ از تخریب ملک سه طبقه رها شده ناایمن در شوش که تبدیل به بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر شده بود، خبر داد.

محمد شیری با اشاره به اهمیت و موقعیت این ملک در محله شوش گفت: بنایی رها شده در خیابان شهید شاه تیموری بن بست گلستان در محله شوش تبدیل به تشکیل پاتوق معتادان متجاهر در محل شده بود و آسیب‌های اجتماعی و نارضایتی‌های فراوانی را برای اهالی ایجاد می‌کرد که با همکاری دستگاه‌های قضایی و حضور نماینده انتظامی و دادستانی تخریب شد.

شیری اضافه کرد: این ملک به عنوان دغدغه مردم مطرح می شد؛ چراکه علاوه بر نداشتن ایمنی و امکان حادثه و بحران، موجب بروز آسیب‌های اجتماعی محله شده بود.

وی در ادامه به تشکیل منظم کمیته ایمنی منطقه اشاره کرد و افزود: این کمیته با حضور نماینده دادستان، مدیر آتش نشانی منطقه و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود و باتوجه به مصوبات آن، تاکنون ۲۸ ملک ناایمن در سطح ناحیه یک شناسایی و دستورات قضایی لازم اخذ شده است.

شهردار منطقه ۱۵ گفت: در ماه‌های گذشته نیز اخطارهای مکرری به مالکین داده شد تا تعیین تکلیف ملک انجام شود. در مرحله نخست نیز دستور تخریب ۸ ملک صادر شده و روند اجرای ۱۰ پرونده در حال انجام و نیز پرونده ۹ ملک دیگر در حال رسیدگی است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان خاطرنشان کرد: کار شناسایی همه املاک انجام شده است و شهرداری به عنوان متولی شهر از مالکان دعوت کرده تا نسبت به تعیین تکلیف آن مانند اخذ پروانه یا تعمیر و نگهداری اقدام و از بلاتکلیفی خارج کنند.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*