ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن۱۴۰۰

ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن۱۴۰۰

زمان انتشار : 2021/12/10 - 00:16

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم شروع شد و داوطلبان میتوانند در در صورت واجد شرایط بودن در دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمایند . در حال حاضر ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۱۴۰۰ در مقطع کاردانی و کارشناسی شروع شده و متقاضیان تحصیل در این دانشگاه میتوانند با پرکردن فرم ثبت نام ، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را ثبت نمایند. دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد که با هدف افزایش توانمندی عملی دانش آموختگان کشور تشکیل گردیده است. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به دو صورت پودمانی و ترمی واحدی انجام می گیرد که در حال حاضر تقریبا ثبت نام پودمانی دانشگاه علمی کاربردی جای خود را به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترمی داده است.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سه مقطع انجام می گیرد که عبارتند از:

ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

پذیرش دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی میتواند انتخاب مناسبی باشد برای داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه بصورت بدون کنکور را دارند . ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در نوبت از سایت سازمان سنجش صورت می گیرد؛ یک بار برای داوطلبان ورودی مهر ماه دانشگاه علمی کاربردی و یک بار برای داوطلبان ورودی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی که براساس سوابق تحصیلی داوطلبان پذیرش صورت می گیرد و متقاضیان میتوانند براساس شرایط و علاقه خود اقدام به انتخاب رشته نمایند.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی نیز هر سال در یک نوبت صورت میگیرد و داوطلبان براساس آزمون داخلی دانشگاه علمی کاربردی پذیرش خواهند شد.

هم اکنون لینک ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسنه دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش فعال شده است.http://www.sanjesh.org

لازم به ذکراست که رشته روابط عمومی درمقاطع کاردانی وکارشناسی و مهندسی شبکه های کامپیوتر نسبت به پذیرش مهرماه اضافه شده اند.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*