شخصیت و اخلاق نیکوی یک فرماندار

شخصیت و اخلاق نیکوی یک فرماندار

زمان انتشار : 2019/09/23 - 19:10

پایگاه خبری موج نو نیوز :سیروس شفقی فرمانداری محبوب، مردمی،نیک نام و توانمند که با رفتنش از استان البرز،کلی آه و تاسف بر جای گذاشت. وی به استان مادری خویش برگشت تا دوباره جان تازه ای به شهرستان لنگرود ببخشد، دلتنگش شدیم، ادب و متانت و کاربلدیش دلتنگمان کرد عزم سفر کردیم تا دیداری تازه کنیم و بگوییم که مدیران نیک نهاد فراموش شدنی نیستند،همانگونه که از شخصیت و اخلاق نیکوی وی انتظار می رفت ، از شنیدن خبر سفرمان به خطه سرسبز شمال خوشحال شده و جهت میزبانی اعلام آمادگی نمود خیلی ها دلشان با ما بود و شرایط سفر را نداشتند و خواستند به نمایندگی از سوی شان،از زحماتش در کرج قدردانی کنیم

🔹کوله بار سفر را بستیم، تنها ۴۸ ساعت فرصت داشتیم،یا علی گفتیم و سفر آغاز شد با همراهانی عزیز و دوستداشتنی، شروع خوبی داشتیم و طول مسیر از مناظر زیبا و سرسبز شمال حسابی لذت بردیم

🔹طبق برنامه، ظهر در میدان اصلی شهرستان لنگرود آقای رجبی که تحمل دوری فرماندار را تاب نیاورده و با درخواست انتقال به فرمانداری لنگرود به وی پیوسته بود به استقبالمان آمد.

🔹جهت اسکان ما مجتمع پذیرایی و اقامتی پاسارگاد با مدیریت آقای بهرامی تعیین شده بود،مدیری با اخلاق و خوش رو با پرسنلی که با مهربانی پذیرایمان شدند.

🔹پس از صرف نهار و استراحت یک ساعته، مهندس شفقی با همراهی شهردار و رئیس شورا و معاونین خویش به محل اقامت خبرنگاران آمده و ضمن خوش آمد گویی برنامه بازدید ها را اعلام نمود خودرو ون از قبل در محوطه مجتمع جهت بازدید از پروژه ها آماده شده بود فرماندار و تیم شان نیز همراه ما سوار ون شده و و برنامه به صورت رسمی آغاز شد

🔹ابتدا بازدید از بندر مسافری دریایی لنگرود،اولین پروژه مسافری دریایی در شمال کشور که قطعا در جذب توریست در منطقه تاثیرگذار خواهد بود،انجام گرفت،سپس از بیمارستان 137 تختخوابی شهید حسین پور لنگرود بازدید نموده و در ادامه از پارک جنگلی توسکا که با همت و درایت شهرداری چمخاله در حفظ درختان توسکا،فضای مفرحی برای ساکنان مهیا شده است بازدید کردیم

🔹برنامه بعدی بازدید از تله کابین و سورتمه در ارتفاعات آبچالک بود و چاشنی آن ، سورتمه سواری خبرنگاران و خلق خاطره ای بیادماندنی از سفر به لنگرود.

🔹سپس به مجتمع اقامتی ،پذیرایی و تفریحی رویایی راستی با مالکیت آقای راستی رفتیم،ویلاها و سوئیت هایی بسیار زیبا با فضای سبز و طراحی های مدرن و کلیه امکانات تفریحی، رفاهی که مطمئنا برای مسافرانی که در این مجتمع پذیرایی اقامت کنند،خاطرات منحصربفردی را رقم خواهد زد.

🔹آخرین برنامه بازدید مربوط به بیمارستان جنرال 64 تختخوابی کومله بود،همزمان با بازدید ها اطلاعات پروژه های در حال احداث توسط مدیران پروژه ها در اختیار اصحاب رسانه البرز قرار گرفت.

🔹از آنجاییکه سفر به شمال کشور بدون قدم زدن در ساحل و شنیدن صدای امواج دریا،دلچسب نخواهد بود،ما هم شب به نمایندگی از سوی دوستانی که بدلایلی امکان سفر برایشان مهیا نشد،در کنار ساحل قدم زدیم و گوش به امواج سپردیم.

🔹فردای آنروز با هماهنگی فرمانداری لنگرود و همراهی آقای رمضانی به مجتمع پذیرایی ارشیا رفته و با سرویس دهی ویژه آقای صفری،صاحب مجتمع ارشیا،قایق سواری در جزیره زیبای ارشیا را تجربه کردیم.

🔹سفری که طول آن کوتاه ولی بسیار عمیق بود، در پایان با کوله باری از خاطرات خوش و بیادماندنی و یک دنیا تجربه،سرزمین زیبای شمال را به قصد استان البرز ترک کردیم.

🔹قای شفقی فرماندار محبوب لنگرود از شما، همکارانتان و کلیه کسانی که با مهربانی و آغوش باز پذیدای مان شده و لحظاتی بسیار خاطره انگیز برایمان خلق کردند،سپاسگزاریم

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*