تحقق کامل بودجه منطقه ۲ در دو ماه گذشته

تحقق کامل بودجه منطقه ۲ در دو ماه گذشته

زمان انتشار : 2023/02/23 - 21:14

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: با پیگیری‌های مستمر و عملکرد جهادی واحدهای درآمدی، این منطقه با کسب درآمد بالا توانست بودجه کامل را محقق کند.

سید جواد موسوی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛با بیان اینکه بودجه پیش‌بینی شده در این منطقه طی دو ماه گذشته به صورت کامل محقق شده، افزود: این جذب این درآمد در سایه تدابیر اتخاذ شده، شناخت صحیح معاونان و عوامل ذیربط این منطقه از وضعیت موجود همچنین تلاش بی‌وقفه آن‌ها برای کسب درآمدهای پایدار و تعامل و همراهی اعضای شورای شهر حاصل شده است.

موسوی گفت: در بهمن ماه سال جاری این منطقه بالغ ۳۳۰ میلیارد ریال از بودجه پیش بینی شده را وصول کرد و این جذب ۱۶۰ درصدی نشانگر آن است علی‌رغم مشکلات اقتصادی، مسیر شهرداری کرج در این منطقه کاملاً صحیح بوده است.

وی اظهار کرد: این مبلغ در دی ماه گذشته بالغ بر ۲۷۹ میلیارد ریال بوده که با جذب بودجه ۱۰۹ درصدی رتبه دوم را  بین مناطقه ۱۰ گانه شهرداری کرج به خود اختصاص داده است.

وی افزود: شهرداری‌ها خدمات گوناگونی به شهروندان ارائه می‌دهند و تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که شهری امن، زیباو با امکانات در دسترس وهمراه با توسعه پایدار برای زندگی هر چه بهتر و بیشتر شهروندان فراهم شود.

موسوی با اشاره به مطالبه بحق شهروندان در زمینه انجام امور عمرانی و خدماتی، ادامه داد: تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، تمرکز بر تعریف پروژه‌های کلان از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری است که با همکار ی و همدلی شهروندان حاصل می‌شود.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*