۱۶۰۰ تن سیب و پرتقال عید در ۱۷ جایگاه عرضه میوه توزیع می‌شود

۱۶۰۰ تن سیب و پرتقال عید در ۱۷ جایگاه عرضه میوه توزیع می‌شود

زمان انتشار : 2023/02/23 - 21:32

شهردار کرج از آغاز توزیع میوه شب عید از نیمه دوم اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: از این تاریخ هزار و ۶۰۰ تن سیب و پرتقال در ۱۷ جایگاه عرضه موقت میوه توزیع خواهد شد.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به خدمات شهرداری در زمینه‌های مختلف و فراهم کردن زیرساخت‌های رفاهی در شهر که از سیاست‌ها و اهداف اصلی مجموعه مدیریت شهری است، اظهار داشت: در روزهای پایانی اسفندماه، طبق روال هر سال شاهد استقرار جایگاه‌های موقت عرضه میوه در مناطق مختلف هستیم.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته؛ امسال در مجموع ۱۷ جایگاه عرضه در سطح شهر دایر می‌شود که شهروندان می‌توانند با مراجعه به آن‌ها میوه شب عید خود را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند.

کیانی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، میزان میوه شب عید، هزار و ۶۰۰ تن در سطح شهرستان کرج پیش‌بینی شده است، گفت: طبق روال هرسال در تأمین و توزیع میوه شب عید بر سیب و پرتقال تمرکز شده و این میوه‌ها از تاریخ مذکور در بازار روزهای تحت پوشش سازمان و جایگاه‌های عرضه موقت میوه توزیع خواهد شد.

شهردار کرج با اشاره به این که در جایگاه‌های مد نظر صرفاً این دو قلم میوه عرضه شود بلکه امکان خرید سایر میوه‌ها هم برای شهروندان فراهم خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به اهمیت تسهیل در رفاه شهروندان، قیمت میوه در ۱۷ جایگاه موقت نوروزی، ۵ تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از غرف بازار روزها خواهد بود تا همه شهروندان بتوانند میوه شب عید خود را با کمترین دغدغه خریداری کنند.

کیانی افزود: هرچند این سازمان صرفاً وظیفه توزیع میوه را به عهده دارد ولی برای اینکه با کمبود و یا افزایش نامتعارف قیمت میوه شب عید مواجه نشویم، در کنار اتحادیه بارفروشان قرار گرفته‌ایم و بنا شده بهره برداران نسبت به ذخیره حداقلی میوه اقدام کنند تا شهروندان با خیال راحت بتوانند میوه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

به گفته شهردار کرج جایگاه‌های عرضه میوه موقت تا ۱۵ فروردین دایر بوده و به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*