آمادگی کامل منطقه ۵ کرج برای اجرای طرح استقبال از بهار

آمادگی کامل منطقه ۵ کرج برای اجرای طرح استقبال از بهار

زمان انتشار : 2023/02/23 - 21:19

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای اجرای وسیع عملیات عمرانی وترافیکی درطرح استقبال از بهار خبر داد.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: علاوه بر امور خدمات شهری وفضای سبز که بصورت روزمره و مستمر در سطح منطقه درحال انجام است، اقدامات ویژه عمرانی در طرح استقبال از بهار و آمادگی برای سال جدید اجرا خواهد شد.

عطایی ادامه داد: در این راستا لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی سطح منطقه توسط اکیپ سیار، روکش آسفالت و بهسازی برخی از معابر منطقه با همکاری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج همچنین لکه‌گیری دستی پیاده روهای پارک حاشیه‌ای هوشیار و لچکی‌های چهار راه گلزار و… اجرایی می شود.

این مسئول افزود: در طرح استقبال ازبهار شروع عملیات عمرانی جدولگذاری پارک گلایل واقع در شهرک موحدین و جدولگذاری برخی از خیابان‌های سطح منطقه اجرایی خواهد شد.

وی حفر دو حلقه چاه جذبی واقع در بلوار مصطفی خمینی، تعویض و نصب تابلوهای ترافیکی فرسوده سطح منطقه، رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌ها و رنگ‌آمیزی حدود ۱۰۰ بلوک عابر پیاده و تعویض و نصب باتومی‌های فرسوده سطح منطقه به تعداد ۵۰۰ عدد همچنین تعویض و نصب بشکه ترافیکی و کاشن تانک‌ها در ۲۰ نقطه خروجی و ورودی‌ها و دور برگردان های سطح منطقه را از دیگر برنامه‌های عمرانی منطقه در طرح مذکور نام برد.

عطایی، پیگیری اجرای عملیات خط کشی محوری معابر اصلی سطح منطقه از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج را از برنامه‌های اولویتی عمرانی منطقه در اسفندماه سال جاری برشمرد.

سرپرست منطقه ۵ کرج همچنین ازپیگیری جهت ترمیم کلیه نوارهای حفاری سطح منطقه از ادارات خدمات‌رسان و همچنین عدم صدور مجوز جدید و تعطیلی حفاری کلیه ادارات خدمات‌رسان از تاریخ دهم اسفندماه تا بیستم فروردین سال ۱۴۰۲ خبر داد.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*