اعمال سیاست‌های تشویقی با هدف وصول مطالبات معوق

اعمال سیاست‌های تشویقی با هدف وصول مطالبات معوق

زمان انتشار : 2023/02/23 - 21:12

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر، جریمه تأخیر در تادیه بدهکاران دارای چک برگشتی، مشمول بخشودگی می‌شود.

سعید صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر افزود: افرادی‌که دارای چک برگشتی هستند، می‌توانند با توجه به زمان تعیین شده نسبت به پرداخت اصل بدهی خود اقدام نموده و از بخشودگی ۲۰ تا ۶۰ درصدی خسارت تأخیر تادیه دین برخوردار شوند.

صفری  این مصوبه شورای اسلامی شهر را راهکار بسیار مناسبی جهت تعامل هرچه بیشتر با شهروندان ارزیابی کرد و درتشریح این مصوبه گفت: این بخشودگی دارای سیر پلکانی بوده وبطور مستمر تا ۱۵ مرداد ادامه خواهد داشت و شامل بخشودگی ۵۰درصد تا ۱۵ اردیبهشت، ۴۰ درصد تا ۱۵ خرداد، ۳۰درصد تا ۱۵ تیر و در نهایت ۲۰ درصد تا ۱۵ مرداد خواهدبود.

وی ادامه داد: کلیه افرادی که در این شرایط قراردارند می‌توانند با توجه به زمان مقرر با مراجعه به منطقه، از بخشودگی ۶۰ تا ۲۰ درصدی خسارت تأخیر تادیه دین برخوردار شوند.

این مسئول افزود: این طرح تنها یک بار از ۱۵ فروردین الی ۱۵ مرداد ماه اعمال می‌شود و بدهکارانی که اصل مبلغ چک را پرداخت نمایند از ۶۰ درصد بخشودگی برای تأخیر تادیه برخوردار می‌شوند.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*