شهرداری منطقه ۸ کرج به استقبال بهار رفت

شهرداری منطقه ۸ کرج به استقبال بهار رفت

زمان انتشار : 2023/02/23 - 21:21

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج از برگزاری اولین جلسه طرح و برپایی ستاد استقبال از بهار با حضور معاونین و مسئولین منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ غلامرضا رضوانی با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری برنامه عملیاتی منسجمی را در قالب طرح استقبال از بهار برای ساماندهی اوضاع شهر در دستور کار خود قرار می‌دهد به همین منظور امسال نیز باهدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و تقسیم امور کارها اولین جلسه ستاد استقبال از بهار تشکیل شد.

این مسئول گفت: در آستانه فرارسیدن فصل بهار و ایام نوروز و در راستای ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان و همچنین آماده‌سازی فضای سطح منطقه علاوه بر ارائه خدمات عمومی اقدامات و پیش‌بینی‌های ویژه‌ای برای تحصیل امور شهروندان انجام خواهد شد که این فعالیت‌ها در شهرداری در قالب طرح استقبال از بهار در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی است.

رضوانی تأکید کرد: رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر با انجام لکه‌گیری، انجام خدمات شهری از قبیل، شستشو، پاکسازی، تنظیف مسیرهای اصلی و فرعی، المان‌های نوروزی، عملیات گلکاری با استفاده از گل‌های زیبای بهاره و رنگ‌آمیزی نقاط مورد نیازاز اقداماتی است که در راستای طرح استقبال از بهار اجرایی خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه امسال ایام نوروز مصادف با ماه مبارک رمضان است، هفت سین المان‌های شهری به صورت قرآنی که با حال و هوای این ایام هماهنگ باشد نصب خواهد شد.

گفتنی است، این طرح به صورت جهادی  از پنجم اسفند ماه همزمان با ولادت امام حسین (ع) آغاز و تا روز ۱۷ اسفند ماه همزمان با نیمه شعبان به اتمام می رسد.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*