چه کسی التزام عملی دارد

چه کسی التزام عملی دارد

زمان انتشار : 2020/03/17 - 10:51

این روزهای بحرانی هیچ دستگاهی از کسانی که لباس خدمت پوشیدهاند نمی پرسند به اسلام ،نظام جمهوری اسلامی واصل ولایت فقیه التزام دارد یا نه ؟

✍️ابراهیم مهدوی

✅وقتی گذشت و ایثار پزشکان ،پرستاران ماماها ،بهیاران و نیروهای خدماتی و کارکنان و مسوولین محیطهای بهداشت ودرمان را در این روزهای سخت بحرانی وکرونایی می بینم بیاد ایثار وگذشت غواصانی می افتم که لباس غواصی پوشیده و برای مقابله با دشمن تن خویش را به رود خروشان اروند سپرده بودند .

✅و بیادرزمندگانی می افتم که در حلبچه وشلمچه با کمترین امکانات درمقابل بمبهای شیمیایی ایستادند ودر هوای داغ جنوب بادگیرهای پلاستیکی پوشیده و ماسک آنها در مقابله با گاز خردل، چفیه اش بود و بی ادعا برای حیات و سرافرازی ملتش جوانمردانه در مقابل دشمن ایستادند و جانش را نثار کردند.

✅ وبا دیدن این صحنه های بیاد ماندنی ، یاد رزمندگانی می افتم که در شب های ظلمانی به امید روزهای روشن برای گذر از میدان مین گوی سبقت را از هم می ربودند .
و مهمتر از آن بیاد مردم قدرشناسی که با وحدت وهمدلی تمام قد در حمایت آنها ایستادند وبا پشتیبانی مادی و معنوی مشوق آنان بودند .

✅ آن روزها همه باهم بودیم و بر دشمن متجاوز پیروز شدیم و اکنون نیز با هم هستیم بر این ویروس متجاوز پیروز خواهیم شد .

✅نکته قابل توجه وحدت ، ایثار واز جان گذشتگی این ملت در مواقع حساس و بحرانی است که بیانگر التزام آنها به ارزش ها، اعتقادات ،باورها ، ایران و بلکه نوع دوستی آنهاست .
✅ امید است دیگر کسی به آنها مارک عدم التزام نزند
این روزهای بحرانی هیچ دستگاهی از کسانی که لباس خدمت پوشیدهاند نمی پرسند به اسلام ،نظام جمهوری اسلامی واصل ولایت فقیه التزام دارد یا نه ؟
این روزها هیچکس مانند دوران دفاع از فلان پزشک ،پرستار،بهیار ماما نیروی خدماتی،راننده آمبولانس نمی پرسد که به…..التزام دارد یا خیر؟ همان طور که در دوران دفاع مقدس چنین سوالاتی لغو بحساب می آمد

✅ امیدوارم کرونا تلنگری باشد برای برخی از افراد و دستگاههایی که به دنبال سنجش تقوای مردم برای خدمت هستند.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*