مفسدان ۳۰۰ شهرک ویلایی غیرمجاز مازندران در امان می‌مانند؟

مفسدان ۳۰۰ شهرک ویلایی غیرمجاز مازندران در امان می‌مانند؟

زمان انتشار : 2024/03/15 - 23:09

جمعی از مردم غرب مازندران در حاشیه دیدار با مدیران کل دستگاه های اجرایی در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر در گفت و گو با ایرنا با اشاره تغییرکاربری ۳۰۰ شهرک های ویلایی غیرمجاز در استان از قوه قضایی خواستند تا با ورود ویژه به این بخش نابود کننده کالبد طبیعی روستاها و محیط زیست بر نگرانی ها پایان دهد.
انشعابات چهارگانه، تغییرکاربری، تسهیلات بانکی بیشترین درخواست متقاضیان دیدار مردمی امروز با مدیران کل نهادهای اجرایی در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر اعلام شد که شماری از آنان در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این شهرک های ویلایی را با احتساب دیگر ویلاها عامل نابودی روستاهای غرب مازندران برشمردند.
غرب مازندران ۲۱ شهر، هزار و ۱۵۰ روستا و هفت شهرستان و افزون بر یک میلیون فر جمعیت دارد. نور. نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب مازندران واقع شدند.
این روستاییان اظهارداشتند: در زمان حاضر در اغلب روستاهای غرب مازندران این شهرک های ویلایی از گذشته احداث شده و یا هم اکنون نیز در حال ساخت و ساز هستند که طبیعت بکر روستاها را از بین برده اند که مسوولان قوه قضاییه باید برای حل این چالش فراگیر تدابیر ویژه ای اتخاذ کند. منبع ایرنا

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*