نکات ایمنی برای استفاده ازبخاری در فصل سرد

نکات ایمنی برای استفاده ازبخاری در فصل سرد

زمان انتشار : 2023/10/21 - 00:00

مشترکان گاز طبیعی نکات ایمنی برای نصب و راه اندازی تجهیزات گرمایشی را رعایت کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: با آغاز فصل پاییز و شروع سرما شهروندان با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، پاییز و زمستانی آرام و امن را در کنار خانواده‌های خود سپری نمایند.


او از مشترکان خواست: قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی خود، از سلامت شیر و شیلنگ گاز، سلامت دستگاه و باز بودن مجرای دودکش اطمینان حاصل کنند.
مایلی رستمی در ادامه گفت: استفاده از لوله‌های بخاری مناسب، بست فلزی و دودکش مجهز به کلاهک -از دیگر مواردی هستند که رعایت آن‌ها می‌تواند تا حد بسیاری از بروز حادثه جلوگیری نماید.
او افزود: یکی از دلایل وقوع گازگرفتگی بویژه در استان‌های شمالی کشور، مسدود شدن مجرای دودکش‌ها به علت لانه گذاری پرندگان در فصول بهار و تابستان می‌باشد، فلذا از همه مشترکین محترم تقاضا می‌شود حتما نسبت به بررسی وضعیت دودکش‌های منازل خود پیش از استفاده از وسایل گرمایشی اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: از همه مشترکین و مصرف کنندگان گاز خواستاریم تا ضمن رعایت تمامی نکات ایمنی بالاخص موارد ذکر شده، به توصیه‌ها و هشدار‌ها و اطلاعیه‌های شرکت گاز، توجه کنند.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*