موزه تمبر یکتا به دنیای متاورس وارد می‌شود

موزه تمبر یکتا به دنیای متاورس وارد می‌شود

زمان انتشار : 2023/05/26 - 11:40

از ۱۱۰ تمبر اِن اف تی در موزه تمبر یکتا رونمایی شد


مدیر کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ تمبر موزه تمبر یکتا به صورت اِن اف تی ثبت شده، گفت: از این تعداد ۱۱۰ تمبر به نام ۱۱۰ نفر از فعالان این موزه به صورت اِن اف تی ثبت و امروز رونمایی شد.


پایگاه خبری موج نو نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز :رحیم خاکی روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲در مراسم رونمایی از ۱۱۰ تمبر اِن اف تی ضمن تبریک هفته جهانی موزه‌ها و میراث‌فرهنگی اظهار کرد: جای امیدواری دارد که غنی‌ترین موزه تمبر خصوصی دنیا در البرز فعالیت می‌کند و در حال ساختن موزه خود در دنیای متاورس است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: ارج نهادن به میراث فرهنگی و تمدنی زیر ساخت‌های فرهنگی را برای نسل‌های آینده غنی‌تر و اقتصاد گردشگری فرهنگی را فعال‌ می‌کند.


به گفته خاکی این موزه می‌تواند با ورود به بازار اِن اف تی و فعالیت تجاری در دنیای متاورس در سطح بین المللی ارتقاء یابد.
او در پایان ضمن اعلام آمادگی این اداره کل برای هرگونه مساعدت و رفع مشکلات این موزه، گفت: لازم است به دور از تشریفات در اسرع وقت تدابیری برای برطرف کردن موانع و پیشبرد امور اندیشیده شود.


مدیر موزه تمبر، اسکناس و سکه یکتا نیز در این مراسم گفت: اکنون ۱۱۰ تمبر اصالت دار هرکدام به نام یکی از فعالان این موزه ثبت شده است و می‌توانند با فعالیت در بازار ان اف تی به فروش یا افزایش ارزش تمبر بپردازند.
سید حسین موسوی یکتا افزود: به عنوان اولین موزه تمبر در حال خرید زمین در دنیای متاورس هستیم و قصد ساخت موزه خود در این فضا را داریم تا تمبرها نیز در این موزه به نمایش گذاشته شوند.

به گفته مدیر موزه تمبر، اسکناس و سکه یکتا این موزه با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تمبر ثبت شده در فهرست میراث فرهنگی، غنی‌ترین موزه‌ تمبر خصوصی دنیا محسوب می‌شود.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*