«هفت سر اژدها» !

«هفت سر اژدها» !

زمان انتشار : 2024/04/05 - 11:25

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حدود ۲۰ سال پیش فرمان مهمی را درخصوص مبارزه‌ همه‌جانبه و سازمان‌یافته با مفاسد مالی و اقتصادی، خطاب به سران قوا صادر کردند.ودر نهم اردی بهشت ۱۴۰۲ نیزدر بخشی از بیانات خود در دیدار با جمعی از کارگران یادآور شدند بنده حدود بیست سال پیش یک نوشته‌ مشروحی در باب مبارزه‌ با فساد دادم؛ آنجا هم گفتم که مبارزه‌ی با فساد پیگیری می‌خواهد، به قول این داستان‌ها و افسانه‌ها «اژدهای هفت‌سر، یک سرش را بزنی، شش سر دیگرش آن طرف زنده‌اند مشغول کارند»، همه‌جانبه باید مبارزه کرد. اگر از آن روز  این قضیه را دولت‌های محترم و مسئولین محترم دنبال میکردندما امروز وضع بهتری داشتیم

هفت سر اژدها قصه یک درام اجتماعی و سیاسی است که به مفاسد اقتصادی ورود کرده است

هفت سر اژدها سریال رمضانی شبکه‌۳ شد، حمید صفت به تلویزیون می‌آید.تصویربرداری این سریال از سال ۹۸ شروع شد و تا سال ۱۴۰۱ ادامه پیدا کرد.
سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در ژانر پلیسی ساخته شده است از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.
«هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و با حضور بازیگران مختلفی در فضای اجتماعی تهیه و تولید شده است

اسم ابتدایی سریال «طلاق» بود که برخلاف آنچه از عنوان «طلاق» در ذهن متبادر می‌شود، به مسایل خانوادگی نمی‌پردازد و قصه یک درام اجتماعی و سیاسی است که به مفاسد اقتصادی ورود کرده است. در نهایت عنوان سریال به «هفت سر اژدها» تغییر پیدا کرد.

این سریال یکی از آثار بحث برانگیز تلویزیون است که طالبی نزدیک به چهار سال زمان صرف ساخت آن کرده. در سریال «هفت سر اژدها» مجید واشقانی عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. او نقش آقازاده‌ای را بازی می‌کند که محور اصلی شکل‌گیری برخی از مفاسد اقتصادی در کشور است.
یکی دیگر از نقش‌های اصلی این سریال را «حمید صفت» که بیشتر به عنوان رپر شناخته می‌شود بر عهده دارد. گفته می‌شود او نقش یک دانشجوی عدالت طلب را بازی می‌کند.
حمید صفت در جریان بازی در سریال «هفت سر اژدها» بود که درگیر پرونده جنایی قتل ناپدری‌اش شد، اما با وجود این اتفاق طالبی بازیگر دیگری را جایگزین او نکرد و منتظر ماند تا تکلیفش مشخص شود. بعد از تبرئه شدن حمید صفت، طالبی با وجود فشار‌های متعدد نقش او را حذف نکرد و سکانس‌های باقی مانده را با دعوت مجدد از این بازیگر-خواننده ادامه داد.

پخش «هفت سر اژدها» در ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت و از آنجاییکه این سریال در ۸۰ قسمت آماده پخش شده، مخاطبان شبکه سه تا اواخر بهار سال ۱۴۰۳ تماشاگر آن خواهند بود.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*