سفر به هرمز تعطیل شد

سفر به هرمز تعطیل شد

زمان انتشار : 2024/03/27 - 00:18

اقتصادنیوز: رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تعطیلی مسیر دریایی قشم به جزیره هرمز به مدت دو روز (سه شنبه و چهار شنبه) خبر داد.

خبر فوری برای مسافران نوروزی/ سفر به هرمز تعطیل شد

کدخبر: ۶۳۶۷۷۷۱۴۰۳/۰۱/۰۷ – ۱۲:۳۰اقتصادنیوز: رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تعطیلی مسیر دریایی قشم به جزیره هرمز به مدت دو روز (سه شنبه و چهار شنبه) خبر داد.

خبر فوری برای مسافران نوروزی/ سفر به هرمز تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علی اشتری اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و مواج بودن دریا، امکان انتقال مسافران از بندر شهید ذاکری شهر قشم به دو جزیره هرمز و لارک طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (هفتم و هشتم فروردین ماه) امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر آب‌های خلیج فارس، اسکله‌های گردشگری شیب دراز، هنگام، و کندآلو هم تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما میهمانان جزیره می‌توانند با استفاده از شناورهایی گردشگری از ظرفیت‌های دیدنی حوزه حرا شامل اسکله‌های سهیلی، گورزین، دهخدا، طبل، گوران و شهر لافت لذت ببرند.

برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد: هم اینک فعالیت نقل و انتقال گردشگران جزیره قشم در دو مسیر دریایی بندر شهید ذاکری قشم به مقصد بندرعباس و از بندر شهید حقانی به مقصد شهر قشم برقرار است.خبر مرتبط

اقتصاد نیوز :عدم رعایت پوشش مناسب، فعالیت های غیرمجاز سمعی و بصری و استفاده از لباس های نامناسب از جمله مصادیق طرح است.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*