دعوت رئیس آملی سبک هاپکیدو GHA ایران بهسیمنار بین المللی هندوستان

دعوت رئیس آملی سبک هاپکیدو GHA ایران بهسیمنار بین المللی هندوستان

زمان انتشار : 2024/03/15 - 22:51

جعفر نوایی، رییس آملی سبک هاپکیدو GHA ایران به عنوان مدرس دوره آموزشی بین المللی دفاع شخصی که با حضور استادان برتر جهان در کشور هندوستان برگزار می‌شود، دعوت شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جعفر نوایی که بنیانگذار سبک GHA درایران به مرکزیت شهرستان آمل است، سال گذشته در این دوره آموزشی که در کشور مکزیک برگزار کرده بود ، حضور داشت.
رییس سبک هاپکیدو GHA ایران گفت: این دوره آموزش بین المللی در روز‌های ۸ و ۹ فروردین سال آینده در منطقه کلکته و ۱۱و۱۲ فروردین هم در منطقه چنای هندوستان برگزار می‌شود.
جعفرنوایی افزود: از ایران، تنها رییس سبک که همزمان نماینده آسیای مرکزی نیز هست با با مجوز رسمی شورای برون مرزی وزات ورزش وجوانان ایران به عنوان مدرس برای تدریس در سمینار بین‌المللی به کشور هندوستان دعوت شد.
رییس سبک هاپکیدو GHA ایران با اشاره به اینکه این پنجمین دوره آموزشی دراین رشته ورزشی درقاره‌های مختلف درچند سال اخیر بوده است، افزود: تاکنون به عنوان مدرس به سمینار‌های بین المللی در کشور آلمان ۲۰۱۸، سال ۲۰۲۰ کشور نپال، سال ۲۰۲۲ در کشور آذربایجان و ۲۰۲۳ در کشور مکزیک دعوت شده بودم وحضور داشتم.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*