حقوق و مستمری ۶ میلیون کارگر و بازنشسته تورم زا است ولی حقوق میلیاردی مربی خارجی ضد تورم!

حقوق و مستمری ۶ میلیون کارگر و بازنشسته تورم زا است ولی حقوق میلیاردی مربی خارجی ضد تورم!

زمان انتشار : 2024/03/11 - 08:17

دبیر کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران گفت: دولت دارای بانک ها و نهادهای بزرگی است که دارای شرکت‌های زیادی هستند و اگرقرار است مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود چرا این وظیفه را می خواهند بر عهده سازمان تامین اجتماعی بگذارند که متعلق به کارگران است.

به گزارش موج نو نیوز ، علی اکبر عیوضی افزود: می گویند با آگهی و تبلیغات و…این تیم ها سود آور می شوند باید پرسید چرا در این ۴۰سال در دولت‌های مختلف این باشگاه‌ها سودآور نشده اند و اینکه وقتی پرسپولیس یک شاکی از بخش خصوصی دارد که مدعی مالکیت آن است.

وی گفت: آقای عبده و صاحب بولینگ عبده سابق چرا می خواهند این تیم دارای معارض و شاکی را به تامین اجتماعی بدهند؟ خب بدهند به صاحب قبلی که شاکی است.

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران خاطر نشان کرد: می خواهند از محل مسئولیت اجتماعی شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی پول این تیم ها را بدهند، باید گفت که شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی حق ندارند به غیر بیمه شده و مستمری بگیر پرداختی داشته باشند و طبق قانون تامین اجتماعی، سازمان هدیه و کمک بگیر است و نمی‌تواند با عنوان مسئولیت اجتماعی شرکتی به غیر بیمه شده و مستمری بگیر کمک کند و اگر پولی در مسئولیت اجتماعی شرکت‌های تامین اجتماعی هست ما پیشنهاد می کنیم آنرا خرج درمان مستمری بگیران کنند.

این فعال بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: وقتی دولت و وزارت کار می گویند صندوقها وضع مالی خرابی دارند و بخاطر همین ناترازی باید سن و سابقه را بالا برد و متناسب سازی مستمری ها را عقب انداخت چطور می گویند ما با قدرت و افتخار پول خرج تیم داری و ورزش حرفه ای می کنیم؟! چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

عیوضی خاطر نشان کرد: وزارت کار و دولت که می گویند افزایش حقوق و مزد کارگران و مستمری بازنشستگان باعث تورم می‌شود چطور می خواهند حقوق نجومی کادرفنی و بازیکنان خارجی پرسپولیس را بدون آثار تورمی قلمداد کنند؟! سیاست یک بام و دو هوا بکار می برند؟ چطور است که حقوق و مستمری ۶ میلیون کارگر و بازنشسته تورم زا است ولی حقوق میلیاردی مربی خارجی ضد تورم!

* عصرخبر

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*