داستان ضربه به اعتبار یک برند سیاسی

داستان ضربه به اعتبار یک برند سیاسی

زمان انتشار : 2024/02/28 - 00:40

محمدباقر قالیباف، برندی که از عرش به فرش سقوط کرد؛

در روزهای اخیر حواشی پیرامون قالیباف به اوج رسیده است، شاید رئیس مجلس دوباره در انتخابات رای آورد اما به نظر می‌رسد هیچ چیز برای او مثل سابق نیست.

چند روز بعد از آنکه محمدباقر قالیباف، در مشهد حین برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، با سوالی درباره ماجرای سفر خانواده‌اش به ترکیه و خرید سیسمونی مواجه شد و تلاش کرد از پاسخ طفره‌ رود، با سیلی از افشاگری مواجه شد که چنان قالیباف را تحت فشار گذاشت که برخلاف گذشته حتی به آن‌ها پاسخ نیز نداد.

پیش از این سفر خانواده قالیباف به ترکیه، که در رسانه ها با عنوان سیسمونی گیت بازتاب انتقادی فراوان یافت، بر برند قالیباف سایه افکنده بود اما انتظار می‌رفت با مرور زمان این موضوع به فراموشی سپرده شود، اما این پایان ماجرا نبود.

در هفته‌های گذشته هم بحث تراول‌گیت مطرح شد و اتهاماتی متوجه قالیباف و مشاور او احدیان شد .

سپس یاشار سلطانی مدعی شد که اسحاق قالیباف، فرزند رئیس مجلس شورای اسلامی از دولت کانادا به دلیل تعلل در رسیدگی به درخواست ویزای مهاجرتی شکایت کرد و دادگاه به نفع او رای داده و راه دریافت ویزای کانادا برای او همواره شده است.

ماجرای درخواست پسر قالیباف برای مهاجرت به کانادا خیلی زود توسط چندین منبع تایید شد تا در آستانه قالیباف حتی برخی از یاران پیشین او نیز علیه او موضع بگیرند.

پس از آن اتئلاف قالیباف با پایداری‌چی‌ها و ارائه لیست مشترک، موجب شدت گرفتن انتقادات از قالیباف شد، اتئلاف قالیباف و پایداری از آن ‌جهت عجیب بود که این دو گروه در ماه‌های گذشته اتهامات سنگینی علیه هم مطرح کرده بودند و انتظار می‌رفت لیست جداگانه‌ای ارائه کنند.

اما ارائه لیست مشترک، پایان حواشی قالیباف نبود و با اعلام اسامی لیست، فعالین توییتری مدعی شدند یکی از اعضای این لیست، مسئول دفتر همسر قالیباف بوده است.

موضوعی که در غیاب چهره‌های مطرح اصولگرایی در لیست اتئلاف، به شدت مورد توجه قرار گرفت و ضربه‌ای دیگر به برند قالیباف بود.

شاید رئیس مجلس دوباره در انتخابات رای آورد اما به نظر می‌رسد هیچ چیز برای او مثل سابق نیست منبع: خبر فوری

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*