صحبت‌های الهه منصوریان پس از ناک‌اوت کردن حریف

صحبت‌های الهه منصوریان پس از ناک‌اوت کردن حریف

زمان انتشار : 2023/09/27 - 19:56

الهه منصوریان با ناک اوت کردن ووشوکار پاکستانی مدال برنز خودش را قطعی کرد. منصوریان پس از این پیروزی درباره عملکرد توضیح داد.
صحبت‌های الهه منصوریان پس از ناک‌اوت کردن حریف
به گزارش پایگاه خبری موج نو نیوز ؛ الهه منصوریان ملی‌پوش ووشو ایران پس از کسب پیروزی در مقابل حریف پاکستانی خود گفت: این پیروزی را به همه مردم ایران، ورزشکاران و مسئولین فدراسیون تبریک میگویم.
منصوریان در پاسخ به این سوال که چرا کار حریفش را در همان راند نخست تمام نکرد گفت: بعد از سال‌ها بدلیل اینکه حریف ما هم لباس مناسبی داشت مسابقه‌ام پخش زنده بود بخاطر همین دوست داشتیم ووشو را به مردم ایران نشان دهیم.مسلما اختلافم با ووشوکار پاکستانی زیاد بود ولی بدلیل اینکه مسابقه قبلی هم ناک اوت کرده بودم تصمیم بر این بود که ۲ راند مبارزه کنم تا در فضا مسابقه قرار بگیرم. در راند دوم تصمیم گرفتیم که خریفم را ناک اوت کنم.حریفان اصلی من از کشورهای چین،هند و فلیپین هستند و فرداباید با برنده چین تایپه و اندونزی مبارزه کنم.
منصوریان در پایان گفت: ما همه تلاشمان را می‌کنیم همه زحمت‌ها را کشیده‌ایم و حالا وقت دروکردن مدال‌هاست.انشالله نصیب ما بهترین مدال شود قطعا ما آمده‌ایم که مدال طلا را بگیریم.
منبع: دیده بان ایران

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*