نماینده مجلس درباره اظهارات حسین شریعتمداری هشدار داد

نماینده مجلس درباره اظهارات حسین شریعتمداری هشدار داد

زمان انتشار : 2022/11/12 - 15:18

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتشار تصویری از حسین شریعتمداری نوشت: نهادهای امنیتی مراقب برخی اظهارات توهین آمیز افراد تندرو و به ظاهر سوپر انقلابی باشند.

کنایه به رسایی و شریعتمداری: عقده‌های خود را به اسم عقیده حاج قاسم مطرح نکنید انقلابی‌ها هم به جان هم افتادند!

جمهوری اسلامی نوشت: یکی خبرنگاری را مستعدترین شغل برای جاسوسی می‌داند اما نمی‌گوید «مدیرمسئولی» چه نسبتی می‌تواند با نفوذ و جاسوسی داشته باشد! دیگری هم حاج قاسم را هزینه پندار خود می‌کند که اگر حاج قاسم نبود فلان و فلان و فلان را داعش به کنیزی می‌گرفت.

روزنامه جمهوری اسلامی اظهارات اخیر حسین شریعتمداری و حمید رسایی را یادآور شده و از آنان خواسته عقده‌های خود را به اسم عقیده شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح نکنند.

در ادامه مطلب روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: برخی حرف هایی می گویند که فقط سایز دهان خودشان است و بوی برخاسته از کلمات هم اذیتشان نمی کند. یکی خبرنگاری را مستعد ترین شغل برای جاسوسی می داند اما نمی گوید “مدیرمسئولی” چه نسبتی می تواند با نفوذ و جاسوسی داشته باشد! دیگری هم از یاد برده مشرب فکری و رفتاری حاج قاسم را و او را هزینه پندار خود می کند که اگر حاج قاسم نبود فلان و فلان و فلان را داعش به کنیزی می گرفت.خوب است که مردم شهید سلیمانی را بهتر از مدعیان می شناسند. همه می دانند که منطق و مشربِ حاج قاسم چنان بود که میان مردم خط کش نمی گذاشت.

توهین دوباره شریعتمداری به معترضان: جماعت وحشی هستند

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی که امروز در این روزنامه منتشر کرده معترضان را «جماعت وحشی و کم‌شمار» دانسته و سپس نوشته جمهوری اسلامی از اپوزیسیون هم شانس نیاورده و آنها «وامانده و فکسنی» هستند!

به گزارش کیهان، این‌که در برخی از تحلیل‌ها و اظهار‌نظر‌ها درباره انگیزه آشوبگران اخیر گفته می‌شود که آنها در پی براندازی جمهوری اسلامی بوده‌اند، بزرگنمایی در‌باره این جماعت وحشی و کم‌شمار است!

  • حمله سنگین به هنرپیشه‌ها و ورزشکاران: اینها از سفره گشاده این مرز و بوم چریده و به آلاف و علوف رسیده‌اند!

نهادهای امنیتی مراقب برخی اظهارات توهین آمیز افراد تندرو و به ظاهر سوپر انقلابی باشند. این توهین ها همان بنزینی است که موساد و سیا بر قلب آتش گرفته مردم میریزند تا شعله کینه و شورش را در کشور شعله ور کنند به دنبال نفوذی ها در بین تندرو ها باشیم نه اصلاح طلبان و منتقدان روشنفکر.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*