کیفیت و رضایت؛ شروط افزایش تعرفه اینترنت

کیفیت و رضایت؛ شروط افزایش تعرفه اینترنت

زمان انتشار : 2024/11/28 - 12:38

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: هرگونه افزایش تعرفه ارتباطات منوط به رسیدن به کیفیت قابل قبول و رضایت نسبی کاربران است و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری موج نو نیوز، حمید فتاحی رئیس سازمان رگولاتوری در خصوص احتمال افزایش تعرفه‌های ارتباطی، اظهار کرد: این موضوع ذی‌نفعان مختلفی دارد و مهم‌ترین بخش آن کاربران هستند.

وی ادامه داد: وزیر ارتباطات نیز بر اهمیت توجه به حقوق کاربران تأکید دارند از سوی دیگر، اپراتورها برای توسعه شبکه و سرمایه‌گذاری با مشکلاتی روبه‌رو هستند. ایجاد تعادل میان این دو بخش بسیار مهم است.

فتاحی تاکید کرد: هرگونه افزایش تعرفه منوط به رسیدن به کیفیت قابل قبول و رضایت نسبی کاربران است و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین افزود: زمان افزایش تعرفه‌های ارتباطی فعلاً مشخص نیست.

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز درباره افزایش تعرفه‌های ارتباطی پیش‌تر عنوان کرده بود که وضعیت معیشتی مردم موضوعی است که در متناسب‌سازی تعرفه‌های ارتباطی باید در نظر گفت.

هاشمی گفت: می‌دانیم وضعیت صنعت خوب نیست و صنعت ما به خاطر سرکوب قیمت‌ها وضعیت مناسبی ندارد نسبت به این موضوع آگاه و دغدغه‌مند هستیم همچنین سرمایه‌گذار علاقه به سرمایه‌گذاری ندارد، اما باید در این زمینه تسهیل‌گری کرد و به معیشت مردم در کنار یکدیگر، توجه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*