نشست مجلس و دولت گام مهمی در مسیر حل مشکلات مردم است

نشست مجلس و دولت گام مهمی در مسیر حل مشکلات مردم است

زمان انتشار : 2024/04/09 - 08:02

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست مشترک مجلس و دولت در آغاز سال جدید گام مهمی در مسیر همدلی برای حل مشکلات مردم است.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت در روز گذشته – ۱۹ فروردین ماه – اظهار داشت: برگزاری این گونه نشست‌ها و وفاق و همدلی بیشتر موجب تعامل و همکاری بیش از پیش قوای مجریه و مقننه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم خواهد شد.

وی افزود: قوای مجریه و مقننه در کنار عمل به وظایف خود می‌توانند در فضایی صمیمی و با همدلی و تعامل سازنده نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی نشست مشترک مجلس و دولت در آغاز سال جدید را گامی مهم در مسیر همدلی برای حل مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: در این نشست آیت الله رئیسی ضمن تاکید بر همدلی قوای سه گانه بر این مساله هم تاکید کرد که تعامل سازنده مجلس و دولت می تواند به تصویب قوانین قوی در مجلس و اجرای آنها توسط دولت کمک کند.

راستینه اضافه کرد: دولت و مجلس با همفکری، همگرایی و هم‌اندیشی و در نهایت یک فهم مشترک از موضوعات مختلف قادر خواهند بود اقدامات موثری را برای رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسائل معیشتی و اقتصادی در دستور کار خود قرار دهند.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*