نام‌نویسی آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت و بانک ملی از پنجم تا هشتم فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد

نام‌نویسی آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت و بانک ملی از پنجم تا هشتم فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد

زمان انتشار : 2023/03/24 - 10:31

 سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه های جداگانه از مهلت مجدد نام نویسی آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت و بانک ملی ایران خبر داد.

 پایگاه خبری موج نو نیوز – سازمان سنجش آموزش کشور روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ و شروع زمان نام نویسی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، به اطلاع متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (از۱۵ تا ۲۸ اسفند) موفق به نام نویسی در آزمون مذکور نشده‌اند می‌رساند، مهلت مجدد برای نام نویسی از روز شنبه پنجم تا هشتم فروردین ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنمای نام نویسی و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های مورخ ۱۸ و ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در این خصوص اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: متقاضیانی که قبلاً در این آزمون نام نویسی کرده اند، در صورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای نام نویسی آزمون استخدامی بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۱ و شروع زمان نام نویسی از ۲۲ اسفند، به اطلاع متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (از ۲۲ تا ۲۸ اسفند) موفق به نام نویسی در آزمون مذکور نشده اند می‌رساند، مهلت مجدد برای نام نویسی از روز شنبه پنجم تا سه‌شنبه هشتم فروردین ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنمای نام نویسی و اطلاعیه اصلاحی ۲۴ اسفند و اصلاحیه جدید، منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در این خصوص اقدام نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: متقاضیانی که قبلاً در این آزمون نام نویسی کرده اند، در صورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات نام نویسی خود اقدام کنند.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*