رونالدو برای بازگشت به منچستریونایتد مقابل نیوکاسل آماده شد

رونالدو برای بازگشت به منچستریونایتد مقابل نیوکاسل آماده شد

زمان انتشار : 2021/09/15 - 18:13

اوله گونار سولسشر تأیید کرد که مهاجم پرتغالی در بازی روز شنبه در لیگ برتر برای یونایتد به میدان خواهد رفت.

پایگاه خبری موج نو نیوز به نقل از سایت گل: ملی پوش پرتغالی این هفته برای اولین بار با هم تیمی های جدید خود تمرین می کند ، و آنها آماده استقبال از تیم استیو بروس در اولدترافورد برای آخر هفته هستند. از زمانی که بازگشت رونالدو دو هفته پیش اعلام شد ، شور و نشاط در بین هواداران یونایتد در حال افزایش است و آنها در انتظار دیدن مجدد رونالدو با لباس یونایتد هستند.

سولسشر چه گفت؟

او در صحبت های خود تائید کرد که رونالدو در رقابت با نیوکاسل بازی خواهد کرد اما حرفی از حضور وی در ترکیب ثابت ۱۱ نفره و ابتدائی تیم بیان نکرد. سرمربی یونایتد گفت: “او پیش فصل خوبی را با یوونتوس پشت سر گذاشته است ، با تیم ملی بازی کرده و هفته خوبی را با ما سپری کرد ، مطمئناً برخی مواقع در زمین خواهد بود”

سولسشر در مورد نحوه مدیریت رونالدو گفت: “او می داند که من باید تصمیم بگیرم چه موقع به او بازی بدهم ، چه زمانی به او بازی ندهم. مسلما همه بازیکنان می خواهند تا آنجا که ممکن است بازی کنند. “وظیفه من است که او را مدیریت کنم و از او بهترین استفاده را ببرم و بهترین بازی را بگیرم. من می خواهم بهترین عملکرد را از او ببینم و البته این با ارتباط مناسب با او حاصل می شود. او نیازی ندارد که من به او بگویم چه کار کند. او همیشه عزم و اراده برای بهترین بودن را داشت و هنوز هم دارد. ”

محمدرضا محمدی (یاشار): مترجم و خبرنگار ورزشی

Sep 15, 2021 چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰






پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*