بازگشت آنسو فاتی( فاطی) ۱۸ساله به تمرینات بارسلونا پس از ۹ ماه مصدومیت و کابوس

بازگشت آنسو فاتی( فاطی) ۱۸ساله به تمرینات بارسلونا پس از ۹ ماه مصدومیت و کابوس

زمان انتشار : 2021/08/27 - 09:15

این نوجوان با استعداد که از مصدومیت جدی زانو رنج می برد ، در حال بازگشت به رقابت در نیوکمپ است.

پایگاه خبری موج نو نیوز :‌این بازیکن با بازگشت به تمرینات بارسلونا مورد استقبال قرار گرفت. این بازیکن ۱۸ ساله دیروز به تمرینات بارسلونا اضافه شد و مصدومیت بدی را پشت سر گذاشت ، اما راه طولانی برای بهبود بالاخره به پایان می رسد.

رونالد کومان در موقعیتی نیست که بتواند از مهاجم جوان و آینده دار خود ، که در نظرسنجی Goal NXGN در سال ۲۰۲۱ به رتبه های بالا صعود کرد ، در ترکیب خود استفاده کند ، اما بازگشت این بازیکن نزدیک است.

آنسو فاتی چه مدت دور از میادین بوده است؟

همانطور که پیش تر گفتیم ملی پوش اسپانیایی که شاهد از دست رفتن رویاهای خود در یورو ۲۰۲۰ بود ، ۹ ماه در حاشیه به سر می برد.

آخرین بازی او برای بارسا در ۷ نوامبر ۲۰۲۰ در جریان برتری ۵ بر ۲ بارسا مقابل رئال بتیس رقم خورد و پس از مصدومیت جای خودرا به برنده شش توپ طلا یعنی لیونل مسی داد.

فاتی چه زمانی به مسابقات بر میگردد؟

بارسلونا برای بازگشت وی به ترکیب اصلی خود عجله نخواهد کرد ، زیرا بهبود دائمی وی با احتیاط در حال اجراست. به کومان پیشنهاد کرده اند که بعد از تعطیلی بازی های ملی در سپتامبر زمان بازگشت فاتی برای بلوگرانا باشد.

این مربی هلندی گفته است: “آنسو هنوز در حال بهبودی از مصدومیت خود است ، او در حال پیشرفت است.

همیشه گفتن زمان رفع مصدومیت بازیکنان دشوار است اما اگر همه چیز خوب پیش برود در ۲-۳ هفته اخیر باید ببینیم آیا او می تواند به تمرین گروهی و بازی کردن بپردازد یا خیر. احتمالاً بعد از تعطیلات فیفادی. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، فاتی می تواند برای سفر به سویا در ۱۱ سپتامبر دوباره به رقابت بپردازد.

نگرانی های دیگر در بارسلونا؟

در حالی که فاتی ، بعد از چندین هفته اجرای برنامه فردی ، مجدداً به تمرین بزرگسالان بازگشت ، برخی از بازیکنان این تمرین را از دست دادند.

فرانکی دی یونگ و ممفیس دپای خارج از تمرینات گروهی کار می کردند.ی یونگ با مشکلی که از پیش فصل داشته دست و پنجه نرم میکند در حالی که هموطنش دپای که این فصل به عنوان بازیکن آزاد جذب بارسلونا شده است در جریان تساوی ۱-۱ بارسلونا برابر بیلبائو از ناحیه موچ پا دچار مصدومیتی جزئی شد.

محمدرضا محمدی (یاشار ) مترجم وخبرنگار ورزشی https://www.goal.com





پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*