قحط الرجال نیست، مدیران کم کار کرج برکنار می شوند

قحط الرجال نیست، مدیران کم کار کرج برکنار می شوند

زمان انتشار : 2021/01/26 - 19:42

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه عملکرد مدیران ادارات کرج پایش می شود،هشدار داد: افرادی که مسئولیت پذیر نیستند و در جایگاه های مدیریتی فرصت سوزی می کنند، شناسایی و این مجال از آنها سلب خواهد شد.

پايگاه خبري موج نو نيوز به نقل روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، غفور قاسم پور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مردم از مسئولان خود انتظار خدمت دارند،عمرمدیریتی نیز کوتاه و فرصت خدمت اندک است و هر عملکردی نیز از سوی مدیران در حافظه مردم ثبت و ضبط می شود. اگر مدیری از جایگاه خود سوء استفاده کند باید پاسخگوی عملکرد خود باشد در عین حال مدیرانی که بجای فرصت سازی فرصت سوزی می کنند نیز باید میدان را به مدیران کاری واگذار کنند.

وی با بیان اینکه قحطی الرجال نیست و مدیران زبده و صاحب تجربه هم در کرج کم نیستند به مأموریت ویژه انتخابات ۱۴۰۰ شاره کرد و افزود: در آستانه ماه پایانی سال قرار داریم شهرستان کرج، ماموریت ویژه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را بر عهده دارد و انتظار می رود، تمامی مدیران ادارات شهرستان در مرکز استان نهایت همکاری و مشارکت را با فرمانداری کرج در برگزاری امر انتخابات داشته باشند.

قاسم پور در ادامه انتخابات را بزرگترین مسئله کشورعنوان کرد و گفت: فضای اجتماعی و سیاسی باید مملو از شور و نشاط انتخابات شود.
وی افزود: افزایش مشارکت در انتخابات موجب اقتدارکشور خواهد بود.
فرماندار کرج تصریح کرد: در این راستا افرادی که مسئولیت پذیر نیستند و همکاری لازم را ندارند شناسایی و فرصت حضور در میدان کار از آنها سلب خواهد شد.
قاسم پور گفت: یکی از مقدمات انتخابات از منظر وزارت کشور آموزش و ترکیب هیات های اجرایی است که مقدمات آن فراهم شده و با کمک دستگاه های اجرایی، مردم و افراد صاحب تجربه انتخابات خرداد ۱۴۰۰ را در شهرستان برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات، کلیۀ وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهاد‌های انقلابی موظف‌اند که حسب درخواست وزارت‌کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمۀ انتخابات در اختیار آنان قرار دهند. بدیهی است مدت همکاری کارکنان مذکور جزء ایام مأموریت نام‌بردگان محسوب خواهد شد.
فرماندار کرج همچنین گفت: برنامه‌های آموزشی انتخابات را که وزارت‌کشور، هیئت‌مرکزی،شورای نگهبان ضروری تشخیص می‌دهند و همچنین کلیۀ اعلامیه‌ها و اطلاعیه‌های مربوط‌ به انتخابات باید از شبکۀ استانی بطور مستمر پخش شود که تمهیدات آن نیز اندیشیده شده است.

وی افزود: با مشارکت رسانه ها، احزاب و گروه های اجتماعی و سیاسی بسترهای لازم را برای هرچه پربا شکوه تر برگزار شدن انتخابات خرداد ۱۴۰۰ فراهم خواهیم کرد.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*