جشنواره و مسابقه ی غذای ایرانی برگزار گردید.

جشنواره و مسابقه ی غذای ایرانی برگزار گردید.

زمان انتشار : 2020/04/23 - 15:34

جشنواره و مسابقه ی غذای ایرانی با مشارکت موسسه فرهنگی ورزشی پرتو مهر سماء وکمیته ثبت رکورد های کشور و سرای محل فدک‌ برگزار گردید.
پایگاه خبری موج نو نیوز به گزارش خبرگزاری ورزشی هفته نامه موج نو : محمد آقایی ریس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی پرتو مهر سماء گفت این جشنواره و مسابقه ی غذای ایرانی با مشارکت کمیته ثبت رکورد های کشور و سرای محل فدک‌ برگزار گردید.

در این مراسم برنامه های متنوعی شامل: گروه جنگ شادی رویش سبز ،اجرای موسیقی گل پونه ها،مسابقه و اجرا گروه حرکات نمایشی عصر جدید برای کودکان کار، دعوت تمامی میهمانان جشنواره به صرف ناهار در سرای محل فدک برگزار شد.

محمد آقایی گفت:ما با تلاش بی وقفه و مداوم و بلند مدت توانستیم به تمامی اهداف جشنواره جامه ی عمل بپوشانیم و همچنین افزود
موسسه فرهنگی ورزشی پرتو مهر سماء با مشارکت کمیته ثبت رکورد های کشور و سرای محله فدک توانست به اهداف اصلی جشنواره که ثبت این مسابقه در کتاب رکوردهای کشور تحت عنوان متنوع ترین میز غذای ایرانی و اطعام بیش از ۲۰۰ کودک کار و خانواده هایشان بود دست پیدا کند.

رئیس جشنواره در پایان مراسم اختتامیه و هنگام تجلیل از کادر موسسه و سرای محله فدک بیان کرد که به دلیل تلاش دلسوزانه و خالصانه ی اعضای مجموعه و عنایت حق تعالی رسیدن ب اهداف ممکن شد و مراسم در نهایت پستی ها و بلندی ها درخشید.

وی افزود در این مراسم حدود ۳۵۰ نفر مهمان در جشنواره حضور داشتند و به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا شده است و به تعداد ۱۰ نفر به عنوان برترین غذا حکم و لوح تقدیر و جوایز اهدا شده است و به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان لوازم ورزشی اهدا گردید و کیک ۵۰ کیلویی اهدایی به این جشن توسط مادران این جشنواره بریده و تقسیم شده است
و در ادامه داد جا دارد تقدیر و تشکر کنیم از تمامی همکاران که در این جشنواره ما را همراهی و یاری نموده اند

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*