بیانه تشکل‌های مدیریتی مطبوعات و رسانه‌های کشور

بیانه تشکل‌های مدیریتی مطبوعات و رسانه‌های کشور

زمان انتشار : 2020/02/18 - 19:13

انتخابات راه ورود به عرصه دموکراسی و مردم سالاری است. در جمهوری اسلامی ایران نيز به طور میانگین پس از انقلاب، در حدود هر ۲ سال یک انتخابات برگزار شده است. در اسفند ماه سال جاري نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران برگزار خواهد شد؛ انتخاباتی مهم برای تعیین سرنوشت ركن اصلي قانون گذاری و نظارت بر امور کشور.

اهميت مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمايندگان خانه ملت برای همگان آشكار و مشخص است و به تعبير بنيانگزار جمهوري اسلامی ” مجلس در رأس امور است “. زندگی مردم به طرق مستقیم و غیر مستقیم با عملكرد مجلس در ارتباط است و لزوم حضور نمایندگان اصلح و به معناي واقعی كلمه خادم ملت ، امری خطير و سرنوشت ساز است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرایط حساسی در حال برگزاری است. آنچه بيش از پيش اهمیت دارد حضور گروه های فعال و تاثیر گذار و مورد وثوق مردم در اين انتخابات میباشد.

گروه های مختلف رسانه ای باعنايت به جايگاه مردمي و ارتباطات اجتماعي از جمله اقشاري هستند كه همواره در انتخابات های كشور نقش تأثير گذار و با اهميتی داشته اند. در این دوره نيز تشکل های مدیریتی مطبوعات و رسانه های کشور با همفكري و بدور از رويكردهای سياسی و با نگاهی ملی نسبت به اتخاذ موضع واحد در قبال انتخابات مجلس شوراي اسلامي و معرفي تعدادي از نامزدهای دارای سوابق مديريتي در عرصه رسانه به ملت عزيزمان اقدام نموده اند. این انجمن های صنفی متشکل از تشکل های زیر می باشد:

انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی

انجمن مدیران نشریات ایران

انجمن مدیران رسانه‌ها

انجمن مدیران رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی

شرکت تعاونی مطبوعات کشور

اين ائتلاف از تعدادی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون در نظر گرفتن جهت‌گیری سیاسی، رسانه‌ای و صرفاً در راستای تشكيل مجلسی خدمتگزار مردم با دغدغه منافع ملی حمایت می‌کند. اسامی این نامزدها بدین شرح است:

– محمد علی وکیلی کد :۸۹۱۹

– مصطفی کواکبیان :۷۴۶۲

– سید نظام الدین موسوی کد :۸۴۱۷

– محمد رضا راه چمنی کد:۴۷۴۲

– سید محمد زهیر غرضی کد : ۶۶۹۴

– بیژن نوباوه وطن کد:۸۶۷۷

– محمد سعید احدیان کد:۱۲۱۹

– سید علی موسوی خراسانی کد۸۲۹۹

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*