صداوسیما:                                             معترضین، مشکوک و اغتشاش‌گرند!

صداوسیما: معترضین، مشکوک و اغتشاش‌گرند!

زمان انتشار : 2019/11/16 - 15:23

بخش خبری ساعت 14 شبکه اول سیما در گزارشی به برگزاری تجمعات بنزینی در چند شهر کشور پرداخته است.

موج نو نیوز به گزارش برترین‌ها: در پی اعلام افزایش قیمت بنزین از شب گذشته در شهرهای اهواز، آبادان ، خرمشهر، مشهد و سیرجان تجمعات اعتراضی درباره افزایش قیمت بنزین برگزار شده است.

اعتراض‌هایی پراکنده نسبت به اصلاح قیمت بنزین، در نخستین روز هفته،‌ در برخی از خیابان‌های چند شهر کشور مشاهده شده است.

خبرگزاری مهر در گزارشی از اعتراضات در شهرهای استان تهران نوشت: شنبه صبح شاهد برگزاری تجمعات مسالمت آمیز در برخی از شهرستان های استان تهران در اعتراض به این اطلاعیه هستیم. این خبرگزاری بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار خود نوشته که در شهرستان هایی مانند شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، دماوند و پردیس شاهد تجمع آرام مردم هستیم .

در این تجمعات، مردم باخاموش کردن اتومبیل های خود، به سیاست های دولت در زمینه اصلاح قیمت بنزین انتقاد کردند.

خبرگزاری «مهر» نیز خبر داد: صبح امروز برخی خیابان‌ها در شهرهای مختلف استان لرستان صحنه تجمع‌ آرام مردمی برای طرح دغدغه‌ها و مطالباتشان بعد از اصلاح قیمت بنزین بود.

به دنبال اصلاح قیمت بنزین، مردم بوشهر از صبح امروز شنبه در مقابل استانداری تجمع کردند و از مسئولان خواستند تا نسبت به رفع نگرانی آنها اقدامات لازم انجام شود.

پیگیری خبرنگاران مهر بیانگر این است که در برخی شهرهای استان بوشهر نیز مردم در برخی خیابان‌ها به صورت آرام تجمع کرده و خواسته‌هایشان را مطرح کرده‌اند.

در مرکز استان لرستان برخی مناطق شهر ازجمله میدان کیو و خیابان مطهری امروز شاهد تجمع آرام مردمی بود که با خاموش کردن ماشین‌هایشان به سیاست‌های دولت در زمینه اصلاح قیمت بنزین واکنش نشان دادند. همراهی نیروهای پلیس با مردم معترض از ویژگی های تجمع آرام امروز در خرم آباد و سایر شهرستان های استان بود.

در برخی تجمع ها شعارهایی در مورد گرانی و تورم سر داده شد. هم اکنون شهرهای استان لرستان در آرامش به سر می برند و تاکنون تجمع مردمی در فضایی آرام برگزار شده است.

«ایرنا» در این رابطه نوشت: امروز در شیراز،‌ گرگان،‌ خرم‌آباد،‌ قم،‌ ایلام و کرج، برخی رانندگان با خاموش کردن خودروهایشان و ایجاد ترافیک، ‌نارضایتی خود را نسبت به نرخ جدید بنزین اعلام کردند. در سنندج، ‌دورود و قزوین، مهدیشهر،‌ گرمسار و شاهرود نیز اعتراض‌هایی انجام شده است.

بخش خبری ساعت 14 شبکه اول سیما در گزارشی به برگزاری تجمعات بنزینی در چند شهر کشور پرداخته است .

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*