آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان البرز

آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان البرز

زمان انتشار : 2022/09/04 - 14:16

البرز ،کرج – آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان البرز با حضور دکتر تقوی نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان کشور ودکتر صفی الله رمضانخانی، مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور استان‌ها و مجلس در دانشگاه فرهنگیان استان البرز برگزار شد.


، در این مراسم که با حضور مسوولین استانی، استادان و کارکنان و جمعی از مدعوین انجام پذیرفت، مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور استان‌ها و مجلس در گفتگو با خبرگزاری ایران گفت: سلام گرم و محبت آمیز وزیر آموزش و پرورش و جناب آقای دکتر صحرایی ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان کشور خدمتتان ابلاغ می کنیم و از حضور در جمع خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان استان و مسئولین ابراز خرسندی می کنم.


وی ضمن بیان اینکه امام خمینی که جمهوری اسلامی ایران توسط ایشان پایه گذاری شد و به برکت خون های پاک شهیدان، اندیشه های امام (ره) و رهبری روز به روز در حال گسترش و نفوذ است که نمونه بارز آن موج بیداری اسلامی در منطقه است. من تشکر می کنم از زحمات جناب آقای دکتر احد زاده، رییس سابق پردیس های استان و عرض خیر مقدم به آقای دکتر قبادیان که این مسئولیت را پذیرفتند. انشالله که عملکرد و کارهای خوب دکتر احد زاده را ادامه و کارهای در حال انجام و جدید را به نحو احسن انجام دهند و به نتیجه مطلوب خواهند رساند.
این مسئول عنوان کرد: هدف از انقلاب خدمت به مردم است. تغییر سنگر فقط شکل عرصه خدمت را تغییر می دهد و اصل خدمت ادامه راه شهداست، سنگر ها متفاوت اما اهداف یکی است. تعییر و تحول ضرورت یک جامعه فعال و پویاست که برای موفقیت و ارتقای هر دستگاهی صورت می گیرد تا بتواند به آرمان‌ها و اهداف خود برسد.
وی درباره دانشگاه فرهنگیان گغت: دانشگاه فرهنگیان مهمترین دانشگاه کشور است، دارای ماموریت مشخص تربیت آینده سازان ایران اسلامی است. نگاه مقام عظمای ولایت به دانشگاه فرهنگیان را بزرگترین سرمایه می دانیم و راهگشای ما در تربیت فرزندان برومند این مرز و بوم و امروز به دنبال خلق انسان هایی مانند شهید سلیمانی هستیم.
این مقام مسئول عنوان کرد: مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان را مرکز اصلی نظام آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد در مورد این دانشگاه کوتاهی شده است. دانشگاه فرهنگیان مجموعه عظیمی است که محصولش تربیت انسان های شایسته برای پیشرفت و تعالی کشور است.


این دانشگاه با سایر دستگاه ها متفاوت است؛ چون از شروع مسیر تعلیم و تربیت حرکت بی وقفه به سمت کمال را انجام داده و خواهد داد. امروز خوشبختانه جذب بیش از ۵۰ درصد رتبه های برتر کنکور سراسری در دانشگاه‌های فرهنگیان است.در زمان مدیریت سه ماه دکتر صحرایی ریاست دانشگاه
که افتخار بزرگ برای دانشگاه فرهنگیان کشور است ۵۰۰نفر جذب هیات علمی میشوند و۱۰۰۰نفر دکتر معلم از نخبگان دکترا آموزش وپرورش جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان میشوند
وی در پایان نیز به فرمایش حضرت علی (ع) اشاره کرد:
حضرت در یک دعا و استغاثه به درگاه الهی اظهار می دارد:
خدایا از چیزی های ارزشمند زندگی ام، جانم اولین چیزی باشد که از من می گیری. نکته ظریف این سخن این است که قبل از اینکه شرف، عدالت، انسانیتم از من گرفته شود جانم ستانده شود. امتیازها و ارزش های معلمی اقتضا می کند در این دانشگاه باعظمت و معلم پرور، قبل از هر چیزی به فرمایش مولا علی (ع) فکر کنیم و در حفظ هویت انسانی و معنوی خویش تلاش کنیم، در آخر از حمایت نماینده ولی فقیه، استاندارمحترم از دانشگاه تقدیر واز خیرین محترم استان البرز درخواست میکنم کمک یار دانشگاه فرهنگیان باشند

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*