قهرمانی کشتی‌گیر کردستانی در مسابقات آسیایی

قهرمانی کشتی‌گیر کردستانی در مسابقات آسیایی

زمان انتشار : 2022/07/14 - 21:28

کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا توسط کشتی گیر کردستانی، برگزاری سومین مهرواره ادبی از قلم تا اندیشه در مراکز کانون پرورش فکری استان و انتصاب سرپرست جدید مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، عناوین چند خبر کوتاه از کردستان است.

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از روز شنبه(۱۸ تیر) در منامه بحرین آغاز شد و یکشنبه‌شب با معرفی کشتی‌گیران و تیم‌های برتر به پایان رسید.

محمد مبین عظیمی، کشتی‌گیر کردستانی وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در جریان این مسابقات توانست در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ ایسا کیکوچی از ژاپن را از پیش رو بردارد و در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آکاش از هند پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.  

عظیمی در دیدار فینال به مصاف نوردولت باکنوف از قزاقستان رفت و با برد ۷ بر صفر صاحب گردن آویز طلا شد و تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان نیز با هشت مدال طلا و یک مدال نقره و کسب ۲۲۸ امتیاز مقتدرانه بر بام آسیا ایستاد.

استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در پیامی این پیروزی را به این ورزشکار، مردم کردستان و جامعه ورزشی استان تبریک گفتند.منبع ایرانا

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*